Ny branding-chef i Ilva: ”Det har altid kedet mig at gøre det forventede”

Portræt: Bettina William Pedersen skal gøre møbelkæden Ilva mere kendt i Sverige og Danmark. Hun har som alenemor villet bevise over for sig selv og sine omgivelser, at det er muligt at gøre karriere.
Bettina William Pedersen er blevet chef for branding i møbelkæden Ilva. Hun var beæret over at blive valgt til jobbet. | Foto: Casper Dalhoff/Ritzau Scanpix
Bettina William Pedersen er blevet chef for branding i møbelkæden Ilva. Hun var beæret over at blive valgt til jobbet. | Foto: Casper Dalhoff/Ritzau Scanpix
Af Jesper Olesen

I det nye drømmejob vil Bettina William Pedersen trække på motivation fra én helt afgørende faktor i eget liv. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også