Kommunikationsforum

Rådgiver: Coop fremstår som en jaloux ekskæreste i Irma-pige-sag

Irma-pige-sagen kan udvikle sig til en tretrinsmediestorm i form af David mod Goliat, som ikke vil pege pænt tilbage på Coop, siger Nanna Bernth.
Irma-pigen er centrum for fejden mellem Coop og Artpusher. | Foto: Mads Nissen/Ritzau Scanpix
Irma-pigen er centrum for fejden mellem Coop og Artpusher. | Foto: Mads Nissen/Ritzau Scanpix

Coops kommunikation om stævningen af kunstneren bag galleriet Artpusher, der bruger Irma-pigen i sine værker, er ualmindelig klodset, smålig og usammenhængende, mener kommunikationsrådgiver Nanna Bernth.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job