Kommunikationsforum

Virksomheder tjener mere trods shitstorms - hykleri kan betale sig, mener rådgivere

Normalt vil mange nok sige, at hykleri aldrig kan betale sig, men en ny bevægelse er begyndt at vise sig, hvor virksomheder og brands faktisk slipper godt fra det, ifølge rådgivere.
Ecco er en af virksomhederne, der har tjent flere penge, siden de blev ramt af en shitstorm. | Foto: Horst Galuschka/AP/Ritzau Scanpix
Ecco er en af virksomhederne, der har tjent flere penge, siden de blev ramt af en shitstorm. | Foto: Horst Galuschka/AP/Ritzau Scanpix

Er en shitstorm verdens undergang eller en storm i et glas vand? Nok mest det sidste viser en ny bevægelse blandt virksomheder, der tjener flere penge trods modvind.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job