Twitter lokker indholdsskabere med bid af reklameindtægter

Bidragsydere på den sociale medieplatform skal have haft mindst fem millioner visninger på deres indlæg i hver af de seneste tre måneder for at komme i betragtning til en andel i Twitters omsætning.
Foto: NTB/AP Photo/Jeff Chiu
Foto: NTB/AP Photo/Jeff Chiu

I et forsøg på at tiltrække flere indholdsskabere lægger Twitter op til fremover at dele en bid af sine annonceindtægter fra reklamer med udvalgte bidragsydere på medieplatformen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også