Kommunikationsforum

Twitter lokker indholdsskabere med bid af reklameindtægter

Bidragsydere på den sociale medieplatform skal have haft mindst fem millioner visninger på deres indlæg i hver af de seneste tre måneder for at komme i betragtning til en andel i Twitters omsætning.
Foto: NTB/AP Photo/Jeff Chiu
Foto: NTB/AP Photo/Jeff Chiu

I et forsøg på at tiltrække flere indholdsskabere lægger Twitter op til fremover at dele en bid af sine annonceindtægter fra reklamer med udvalgte bidragsydere på medieplatformen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job