Elon Musk melder om drastisk fald i annoncesalget på Twitter

Siden Elon Musk overtog Twitter i oktober 2022 er annonceomsætningen på det sociale medie halveret
Rigmanden og Tesla-grundlæggeren Elon Musk købte i oktober sidste år det sociale medie Twitter. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Rigmanden og Tesla-grundlæggeren Elon Musk købte i oktober sidste år det sociale medie Twitter. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
AF RITZAU/AFP

Det gik ikke ubemærket hen, da rigmanden og Tesla-grundlæggeren Elon Musk i oktober sidste år blev ejer af det sociale medie Twitter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også