Kommunikationsforum

Ny radiodirektør får svær k-opgave

Kritiske historier om Radio4’s lave lyttertal skal afløses af ny fortælling om ”revitalisering”. Ikke nogen nem opgave, lyder det fra to kommunikationschefer med indsigt i radiomarkedet. 
Anne-Marie Dohm, her med champagneglas ved åbningen af Radio4, har meldt sin afgang som direktør for radioen til fordel for et nyt | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Anne-Marie Dohm, her med champagneglas ved åbningen af Radio4, har meldt sin afgang som direktør for radioen til fordel for et nyt | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Når Anne-Marie Dohm efter eget valg fratræder som direktør og ansvarshavende chefredaktør for Radio4 ved udgangen af september, får en ny direktør til opgave at ”revitalisere” Radio4, ifølge radioens bestyrelsesformand. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job