Bureau dropper "outdated" logo og identitet

Kommunikation og PR er ikke længere en del af bureauet Helps navn. 
Help har haltet efter på sit look og feel, lyder det fra Mikkel Luplau Schmidt, partner i bureauet, der har skiftet navn. | Foto: Help / PR
Help har haltet efter på sit look og feel, lyder det fra Mikkel Luplau Schmidt, partner i bureauet, der har skiftet navn. | Foto: Help / PR

”Fra i dag hedder vi bare Help,” lyder en meddelelse fra kommunikations- og pr-bureauet, der tidligere har haft de to betegnelser med i sit navn. 

Baggrunden er, at bureauet, der blev grundlagt af Mads Byder for 18 år siden, har udviklet sig, og det skal en ny visuel identitet for logo og website også være med til at afspejle. 

”Det er enormt vigtigt for os, at vi har skabt en fed arbejdsplads med mange dygtige medarbejdere, der har travlt med fede projekter og kunder. Men vi har haltet efter på vores eget look og feel,” siger Mikkel Luplau Schmidt, partner i bureauet, til Markedsføring og tilføjer: 

”Der trængte til at komme et nyt logo og en ny identitet, for det, vi havde, var outdatet.” 

Også når det gælder bureauets succesparametre, er der på det seneste blevet skruet på målene. 

Trivsel og medarbejderglæde fremgår også eksplicit af bureauets strategi på linje med traditionelle hårde mål, som vækst og omsætning, lød det tidligere på året


Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også