3 pointer fra DR's medierapport: Danskernes brug af SoMe falder – selv TikTok

DR’s nye medierapport for 2023 viser, at samtlige sociale medier taber daglige danske brugere. Rådgiver Troels Johannesen har fundet tre pointer, som k-folket kan tage med fra rapporten.
Foto: Fabrice Coffrini/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Fabrice Coffrini/AFP/Ritzau Scanpix

I de seneste år har brugen af sociale medier været støt stigende år for år blandt danskerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også