Bureauchefer: Sådan står CPH Prides brand efter krise

Kforum har spurgt tre bureauchefer om Copenhagen Prides beslutning om at hyre et bureau til krisehåndtering, og hvor Prides brand står nu efter de seneste ugers kommunikationskrise.
Bureauchefer Kristian Eiberg, Lars Mejer og Mads Byder deler deres analyse af situationen for Copenhagen Pride, efter de har hyret et bureau til at håndtere kommunikationen. | Foto: PR
Bureauchefer Kristian Eiberg, Lars Mejer og Mads Byder deler deres analyse af situationen for Copenhagen Pride, efter de har hyret et bureau til at håndtere kommunikationen. | Foto: PR

”Alt tyder på, at Copenhagen Pride har undervurderet den reaktion, der er kommet. Og da reaktionerne så kom, var de ikke rustet til at håndtere dem.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også