Mona Juul kan trække på reklameerfaring, mener Konservatives eks-k-chef

Den nyslåede konservative formand har en umiddelbar forståelse for brugen af selvironi, mener Benny Damsgaard, tidligere k-chef i partiet og nuværende k-rådgiver.
Mona Juul er ny formand for Det Konservative Folkeparti, og hendes baggrund i reklamebranchen vil, ifølge Benny Damsgaard, der er tidligere k-chef i Konservative og direktør i Conxus, komme hende til gode. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Mona Juul er ny formand for Det Konservative Folkeparti, og hendes baggrund i reklamebranchen vil, ifølge Benny Damsgaard, der er tidligere k-chef i Konservative og direktør i Conxus, komme hende til gode. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Som et relativt ubeskrevet kommunikativt blad i offentligheden er det begrænset, hvad Benny Damsgaard kan sige om kommende formand i Konservative Mona Juuls evner til at kommunikere, men én fordel kan han allerede nu godt få øje på:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også