Kommunikationsforum

DBU-kampagne på sociale medier tiltrækker "det største antal øjne nogensinde"

Dansk succes i tennis og cykelsport har kostet opmærksomhed og betydet, at DBU har fokuseret kommunikationen om kvindefodboldlandsholdets VM-deltagelse på egne kanaler. 
Det danske kvindefoldboldlandshold vandt sin første gruppekamp over Kina ved VM i Australien og New Zealand, men har hidtil i denne sommer kæmpet en ulige kamp om opmærksomheden med Jonas Vingegaard og Holger Rune. Foto: Luisa Gonzalez/Reuters/Ritzau Scanpix
Det danske kvindefoldboldlandshold vandt sin første gruppekamp over Kina ved VM i Australien og New Zealand, men har hidtil i denne sommer kæmpet en ulige kamp om opmærksomheden med Jonas Vingegaard og Holger Rune. Foto: Luisa Gonzalez/Reuters/Ritzau Scanpix

Mens Jonas Vingegaard krydsede klinger med Tadej Pogačar i Frankrig, rejste det danske kvindefodboldlandshold til Australien for at deltage i sin første VM-slutrunde i 16 år. Det var der bare ikke ret mange, der opdagede. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også