K-strategi hos holdet bag Vingegaard skuffer Bjarne Riis

Det kan godt være, at Jonas Vingegaard er ligeglad med sit eget image, men det bør Jumbo Visma ikke være, siger den tidligere Tour de France-vinder til BT-podcast.
Bjarne Riis vandt Tour de France i 1996. | Foto: Finn Frandsen
Bjarne Riis vandt Tour de France i 1996. | Foto: Finn Frandsen

Cykelholdet Jumbo Visma, der i disse dage har danske Jonas Vingegaard i den gule trøje under årets Tour de France, har ifølge Bjarne Riis, tidligere cykelrytter og i dag kommentator for BT, en uforståelig kommunikationsstrategi. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Læs også

    Job

    Se flere jobs