Kommunikationsforum

K-strategi hos holdet bag Vingegaard skuffer Bjarne Riis

Det kan godt være, at Jonas Vingegaard er ligeglad med sit eget image, men det bør Jumbo Visma ikke være, siger den tidligere Tour de France-vinder til BT-podcast.
Bjarne Riis vandt Tour de France i 1996. | Foto: Finn Frandsen
Bjarne Riis vandt Tour de France i 1996. | Foto: Finn Frandsen

Cykelholdet Jumbo Visma, der i disse dage har danske Jonas Vingegaard i den gule trøje under årets Tour de France, har ifølge Bjarne Riis, tidligere cykelrytter og i dag kommentator for BT, en uforståelig kommunikationsstrategi. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job