K-læringer fra Domino's konkurs og nedlukning

Pizzakæden lukker efter mange tumultariske år, hvor kommunikationen har været udfordret. Her er læringerne, ifølge rådgiver. 
Domino’s har haft svært ved at genrejse virksomhedens omdømme efter konkursen i 2019, mener rådgiver. | Foto: Lucy Nicholson/Reuters/Ritzau Scanpix
Domino’s har haft svært ved at genrejse virksomhedens omdømme efter konkursen i 2019, mener rådgiver. | Foto: Lucy Nicholson/Reuters/Ritzau Scanpix

En af forklaringerne på, at Domino’s nu lukker i Danmark, er de ridser i lakken, som pizzakæden fik i forbindelse med konkursen i 2019. Det vurderer stifter og direktør i Renommé Kommunikation, Claus Jørgensen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også