Coop-direktør efter hårdt forår: "Det har ikke sat sig voldsomt i vores brand"

Coop-brandet står fortsat på et solidt fundament, siger direktør. Men hun står nu med en ny svær opgave, når hun skal balancere mellem de strategiske og taktiske budskaber.
Dorte Tandrup er marketingdirektør i Coop. Hun har tidligere arbejdet hos bl.a. Boozt, TDC og Telmore. | Foto: Stine Bidstrup
Dorte Tandrup er marketingdirektør i Coop. Hun har tidligere arbejdet hos bl.a. Boozt, TDC og Telmore. | Foto: Stine Bidstrup

Det har ikke været et stille forår i Coop-land – tværtimod. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også