Ny rapport sender værdien af Mærsks brand i vejret

Amerikansk selskab har det mest værdifulde brand i logistiksektoren, men A.P. Møller - Mærsk har mest vækst, lyder det i ny konsulentrapport.
Foto: Ted Shaffrey/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Ted Shaffrey/AP/Ritzau Scanpix

Konsulenthuset Brand Finance undersøger hvert år værdien af de største brands inden for logistiksektoren, og i en ny rapport for 2023 fremhæves danske A.P. Møller - Mærsk som det selskab, hvor værdien af brandet er vokset mest. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også