Virksomheder kan lære af "gakket" pressemøde

Et ”gakket” pressemøde blev denne uge til en atypisk reportage i Berlingske, hvilket både peger på muligheder og faldgruber, når det gælder pressemøder, mener rådgivere. 
Foto: Martin Meissner/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Martin Meissner/AP/Ritzau Scanpix

Vikingehjelme, fodboldtrøjer og balloner var nogle af rekvisitterne, da Ryanairs topchef, Michael O’Leary, tidligere på ugen slog et slag for, at lavprisselskabet er tilbage på det danske marked, ifølge en reportage fra pressemødet i Berlingske, hvor også hans opførsel over for den yngre kvindelige journalist bliver beskrevet. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også