”Dårlig stil” at anklage kunder for løgn

”Vores kunder lyver simpelthen”, lyder det fra en topchef med reference til, at kunderne gør noget andet, end de siger.
”Det er utroligt usædvanligt," lyder vurderingen af en udtalelse fra Norwegians topchef, som peger fingre ad kunderne. | Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix
”Det er utroligt usædvanligt," lyder vurderingen af en udtalelse fra Norwegians topchef, som peger fingre ad kunderne. | Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix

Geir Karlsen, adm. direktør for flyselskabet Norwegian, lagde ikke fingrene imellem på et seminar for turistindustrien sidste uge. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også