Grønne darlings går tilbage i imagemåling

”Det er altid sjovere at udtale sig, når man går op ad listen, end når man går ned,” lyder det fra k-direktør om en af bevægelserne i årets imagemåling fra IFO. 
Ser man på de tre virksomheder, der har været mest omtalt i forbindelse med Ruslands invasion af Ukraine, kommer Carlsberg ud som vinderen, lyder en af konklusionerne fra årets imagemåling. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Ser man på de tre virksomheder, der har været mest omtalt i forbindelse med Ruslands invasion af Ukraine, kommer Carlsberg ud som vinderen, lyder en af konklusionerne fra årets imagemåling. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Ikke overraskende ligger Novo i top og Ecco, trods et lille nøk opad, i bund i årets måling fra IFO, hvor 3.062 erhvervsledere vurderer de 100 største og mest toneangivende virksomheders image. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også