Engel: Virksomheder bør stille dette spørgsmål til deres klimakommunikation

Kommunikerer du om klima og bæredygtighed, er der risiko for, at du glemmer at tænke på, hvad formålet med den er, mener Filip Engel, tidligere Ørsted, der netop har stiftet en konsulentvirksomhed. 
”Det er vigtigt, at man som virksomhed oversætter og kommunikerer sin bæredygtighedsindsats til, hvordan den skaber værdi for ens interessenter," siger Filip Engel, der har været ansvarlig for blandt andet public affairs og bæredygtighed i Ørsted og nu har stiftet egen konsulentvirksomhed. | Foto: Jasper Carlberg
”Det er vigtigt, at man som virksomhed oversætter og kommunikerer sin bæredygtighedsindsats til, hvordan den skaber værdi for ens interessenter," siger Filip Engel, der har været ansvarlig for blandt andet public affairs og bæredygtighed i Ørsted og nu har stiftet egen konsulentvirksomhed. | Foto: Jasper Carlberg

En ny konsulentvirksomhed med fokus på strategisk bæredygtighed og kommunikation har set dagens lys med tunge bæredygtigheds- og kommunikationsprofiler fra blandt andre Ørsted og Chr. Hansen, hvilket Kforum kunne fortælle i sidste uge

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også