Lego dropper genanvendelig plastik, men er stadig ambitiøse: "Det er elastik i metermål"

K-ekspert har både ros og skose til overs for Legos kommunikation oven på tilbageslag i bæredygtighedsmission.
Foto: Stine Heilmann
Foto: Stine Heilmann

“Det styrker Legos brand at gå ud at sige, at de aktivt søger nye veje at reducere deres CO2-udledning, men tålmodigheden slipper jo op på et tidspunkt.” 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også