Bestsellers grønne investering: "Farligt" kun at kommunikere det positive

Bestsellers investering i havvindmøllepark i Bangladesh er positiv, men kommunikationsmæssigt kan virksomheden med fordel inkludere flere nuancer, vurderer ekspert i kommunikation og bæredygtighed. 
CEO i Bestseller Anders Holch Povlsen siger om investeringen i havvindmølleparken i Bangladesh: "Det her er det største, vi nogensinde har gjort. Men så ved vi også, at det bidrager lige i hjertet af, hvor det gør en forskel,” | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
CEO i Bestseller Anders Holch Povlsen siger om investeringen i havvindmølleparken i Bangladesh: "Det her er det største, vi nogensinde har gjort. Men så ved vi også, at det bidrager lige i hjertet af, hvor det gør en forskel,” | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

”Det er en sindssygt positiv investering lavet med en betragtelig sum penge, så jeg forstår godt, de kommunikerer så positivt, som de gør,” siger Jesper Dalgaard Pøhler oven på nyheden i Finans om Bestsellers 700 millioner kroner store investering i en havvindmøllepark i Bangladesh.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også