Kforum undersøger opfattelsen af årets julekommunikation: "Det kan være et Scrooge-syndrom"

Henrik Byager mener, at et interessant aldersmæssigt perspektiv viste sig, da Kforum foretog undersøgelse af folks holdninger til mængden af virksomhedernes julekommunikation og julereklamer. 
Henrik Byager mener, at der findes en fælles fortælling om julekommunikationen: "Når man spørger folk om mængden af reklamer eller kommunikation om jul, de er eksponeret for, vil de altid forholde sig umiddelbart kritisk. Det er folks instinktive reaktion."
Henrik Byager mener, at der findes en fælles fortælling om julekommunikationen: "Når man spørger folk om mængden af reklamer eller kommunikation om jul, de er eksponeret for, vil de altid forholde sig umiddelbart kritisk. Det er folks instinktive reaktion."

Wilke har på foranledning af Kforum foretaget en undersøgelse blandt 1010 respondenter, der er blevet stillet spørgsmålet: ”Synes du generelt, at virksomheder kommunikerer eller reklamerer for lidt, passende eller for meget i forbindelse med jul?”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også