Rådgivere om hushing: bedre at holde lav profil end at få nogen over snuden

Frygten for at få ridser i omdømmet afholder mange virksomheder fra såkaldt purpose-kommunikation. Men det er vigtigt at fortælle om bæredygtige initiativer, mener rådgiver. 
"Spørgsmålet er, om virksomhedernes holdninger stikker dybere end deres lommer – om det i virkeligheden bare var et trendy trick," siger Sune Bang i Markedsføring. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
"Spørgsmålet er, om virksomhedernes holdninger stikker dybere end deres lommer – om det i virkeligheden bare var et trendy trick," siger Sune Bang i Markedsføring. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Frygten for kritik vil påvirke purpose-kommunikation de kommende år, vurderer tre rådgivere i mediet Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også