Novos klimakommunikation undrer k-rådgivere: Misser oplagt mulighed

Der er en grund til, at hammeren falder, når virksomheder udtaler sig om klima, mener selvstændig PR- og kommunikationsrådgiver. 
Novo Nordisk har forpligtet sig til nuludledning af CO2 i 2045. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Novo Nordisk har forpligtet sig til nuludledning af CO2 i 2045. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Man kan slå sig på kommunikation om klima - eller mangel på samme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også