K-chef i shitstorm-vant virksomhed udvikler sin egen omdømmemåling

K-branchen skal være bedre til at dokumentere sit værd, når det gælder arbejdet med omdømme og image, mener Mikkel Tofte, kommunikationschef i Wolt. 
"Hvad er målingen af omdømme værd, hvis den ikke relaterer sig til noget?", spørger leveringstjenesten Wolts kommunikationschef, Mikkel Tofte. På billedet ses et Wolt-bud i Berlin, som venter på grønt lys. | Foto: Wolfram Steinberg/AP/Ritzau Scanpix
"Hvad er målingen af omdømme værd, hvis den ikke relaterer sig til noget?", spørger leveringstjenesten Wolts kommunikationschef, Mikkel Tofte. På billedet ses et Wolt-bud i Berlin, som venter på grønt lys. | Foto: Wolfram Steinberg/AP/Ritzau Scanpix

Når man sidder i et direktionslokale, hvor tal og data flyver rundt, er det ikke nok at have en mavefornemmelse af, om ens kommunikationsarbejde virker eller ej. For så risikerer man at ryge ud på sidelinjen, mens andre træffer beslutningerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs