McDonald's køber sine israelske restauranter efter omdømmekrise

Efter McDonald’s israelske franchiseejer delte gratis mad ud til israelske soldater, har McDonald’s oplevet krav om boykot i Mellemøsten, hvilket førte til tab af omsætning. 
McDonald's har oplevet omdømmekrise og økonomiske udfordringer i Mellemøsten, efter Hamas' angreb på Israel 7. oktober og den efterfølgende krig i Gaza. | Foto: Yves Herman/Reuters/Ritzau Scanpix
McDonald's har oplevet omdømmekrise og økonomiske udfordringer i Mellemøsten, efter Hamas' angreb på Israel 7. oktober og den efterfølgende krig i Gaza. | Foto: Yves Herman/Reuters/Ritzau Scanpix

McDonald’s Corporation har lavet en aftale med Alonyal, der er franchiseejeren i Israel, om at overtage de 225 McDonald’s-restauranter i Israel. Det skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også