Jagger-navnestrid kan blive et plus for burgerkæde, mener rådgivere

Det kommercielle selskab bag Mick Jagger og Rolling Stones vil have den danske burgerkæde Jagger til at skifte navn. 
Ifølge Jagger selv har man ikke været inspireret af Mick Jagger, idet man slet ikke hører musik, når man arbejder i køkkenet. | Foto: Afp7 Vía Europa Press/AP/Ritzau Scanpix
Ifølge Jagger selv har man ikke været inspireret af Mick Jagger, idet man slet ikke hører musik, når man arbejder i køkkenet. | Foto: Afp7 Vía Europa Press/AP/Ritzau Scanpix

Stridigheder om navnerettigheder kan nemt give negativ medieomtale, men når det gælder det juridiske slagsmål mellem en amerikansk rocklegende og en dansk burgerkæde, kan det vendes til noget positivt, vurderer to rådgivere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også