Fråst er en fiasko: Hjem-Is bliver igen til Hjem-Is

Et nyt navnekoncept trækkes efter negative reaktioner hos forbrugerne tilbage hos en kendt dansk virksomhed. Den har i 47 år solgt is til danskerne via blå biler og kimende klokker.
”Kunderne har reageret negativt på det ekstra navn og har savnet vores fokus på is," siger Torben Meng, chef for selskabet bag danske Hjem-Is. | Foto: PR/Premier Is
”Kunderne har reageret negativt på det ekstra navn og har savnet vores fokus på is," siger Torben Meng, chef for selskabet bag danske Hjem-Is. | Foto: PR/Premier Is
Af Jesper Olesen

Navneskiftet var en klar fejl, som hverken de danske forbrugere eller selskabets nye hovedejer kan leve med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også