Coop forsømmer endnu engang sin største styrke, mener rådgiver

Fællesskabsfortællingen har Coop ikke været god til og bliver det næppe med OK’s indtog, siger partner i k-bureau. Informationschef i Coop mener, partnerskabet vil styrke kommunikationen.
Superbrugsen skulle være blevet lagt sammen med Kvickly til én kæde. Den kæde nåede at have tre navne, inden den blev lagt i graven med varslen om OK's indtog i Coop. | Foto: Ivan Riordan Boll/Politiken/Ritzau Scanpix
Superbrugsen skulle være blevet lagt sammen med Kvickly til én kæde. Den kæde nåede at have tre navne, inden den blev lagt i graven med varslen om OK's indtog i Coop. | Foto: Ivan Riordan Boll/Politiken/Ritzau Scanpix

I morgen afholdes der landsråd i Coop, hvor det forventes, at der bliver indgået aftale om, at energiselskabet OK sammen med selskabet bag Coop Danmark, Coop A.m.b.a., indskyder to milliarder kroner i den økonomisk trængte dagligvarevirksomhed mod til gengæld at få den ”bestemmende indflydelse”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også