"Svært at se meningen" med Nike-boss' bredside mod medarbejderes hjemmearbejde

Nikes adm. direktør skyder skylden for investorbekymring på medarbejdernes dalende kreativitet og for meget hjemmearbejde. Bureaudirektør er ikke imponeret over kommunikationen.
Uffe Lyngaae, adm. direktør i Publico, mener ikke, Nikes adm. direktør, John Donahoe, lykkes med at starte en nuanceret samtale om effekterne af hjemme- og hybridarbejde. | Foto: Norikazu Tateishi/AP/Ritzau Scanpix
Uffe Lyngaae, adm. direktør i Publico, mener ikke, Nikes adm. direktør, John Donahoe, lykkes med at starte en nuanceret samtale om effekterne af hjemme- og hybridarbejde. | Foto: Norikazu Tateishi/AP/Ritzau Scanpix

Der er bekymring blandt Nikes investorer på grund af den tilsyneladende mangel på nye, friske produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også