Nedlagte Pride-partnerskaber kræver sikker intern kommunikation, siger rådgivere

Både Copenhagen Pride og virksomhederne, der trækker sig som partnere, står ”skrammet tilbage”, mener rådgivere. (Opdateret)
Novo Nordisk er en toneangivende virksomhed, og det, at man har afbrudt samarbejdet med Copenhagen Pride, kan føre til, at andre virksomheder gør det samme, siger Kristian Eiberg, adm. direktør i Relationspeople. | Foto: Tom Little/Reuters/Ritzau Scanpix
Novo Nordisk er en toneangivende virksomhed, og det, at man har afbrudt samarbejdet med Copenhagen Pride, kan føre til, at andre virksomheder gør det samme, siger Kristian Eiberg, adm. direktør i Relationspeople. | Foto: Tom Little/Reuters/Ritzau Scanpix

Mærsk, Novo Nordisk, KPMG og Tui har alle i dag meldt ud, at de i år ikke længere indgår i partnerskab med Copenhagen Pride

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også