"Unikt", at kritisk TV 2-dokumentar involverer så mange brancher, siger rådgiver

TV 2-dokumentaren ”Den sorte svane” har allerede fået flere af de omtalte virksomheder i dokumentaren til at handle.
Mads Brügger er vært på dokumentarserien "Den sorte svane" og kom til TV 2 med ideen, efter en kilde med tråde til kriminelle miljøers samarbejde med legale virksomheder opsøgte ham. | Foto: TV 2/Wingman Media
Mads Brügger er vært på dokumentarserien "Den sorte svane" og kom til TV 2 med ideen, efter en kilde med tråde til kriminelle miljøers samarbejde med legale virksomheder opsøgte ham. | Foto: TV 2/Wingman Media

Marianne Hjaltelin, adm. direktør for Lead Agency, kan ikke komme i tanke om én dokumentar i nyere tid, der umiddelbart ser ud til at få konsekvenser for så mange erhvervsfolk og brancher, som ”Den sorte svane” på TV 2 ser ud til at få. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også