Medie: Meta overvejer betalingsløsning uden reklamer i EU

Ifølge New York Times pønser Facebook- og Instagram-ejeren muligvis på at lancere en abonnementsløsning, som er fri for reklamer. 
Meta er ejerselskabet bag bl.a. Facebook og Instagram | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Meta er ejerselskabet bag bl.a. Facebook og Instagram | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Meta overvejer at lancere betalte versioner af sine sociale medieplatforme Instagram og Facebook, som vil være uden reklamer. Det skriver The New York Times baseret på anonyme kilder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også