X vil hente tabte annonceindtægter ind gennem Google

”Det er en mulighed for vores annoncører til at nå et større publikum, men som altid kan de vælge, hvilke sider og apps deres reklamer skal køre på,” udtaler en talsperson fra Google.
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Den digitale platform X, der indtil for nylig var kendt som Twitter, vil fremover udbyde sine annonceplaceringer i onlineauktioner gennem platformen Google Ad Manager. Det skriver Markedsføring på baggrund af en artikel fra branchemediet Adage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også