Annoncepriser hos LinkedIn stiger i kølvandet på annoncør-exit hos X

Mens annoncører har forladt X, oplever LinkedIn en tocifret omsætningsvækst i sin annonceforretning, lyder det i et estimat, som Financial Times har set.
Foto: Gonzalo Fuentes/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Gonzalo Fuentes/Reuters/Ritzau Scanpix

Mens højtprofilerede annoncører har taget deres annoncekroner og fjernet dem fra det sociale medie X, tidligere Twitter, har det Microsoft-ejede sociale medie LinkedIn tilsyneladende ikke problemer med at få afsat sin annonceplads, skriver Financial Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også