Er SoMes guldalder ovre? Sådan bør virksomheder bruge deres annoncekroner i 2024

Fortællingen om, at sociale medier er det eneste rigtige sted at bruge sine annoncekroner, er udfordret, ifølge digital chef. Virksomhedschefer er ikke helt enige. 
Partner hos Primetime Jakob Høegh og marketingdirektør hos Jysk og årets CMO i 2023 Michael Gade er ikke helt enige om sociale mediers relevans i 2024. | Foto: PR
Partner hos Primetime Jakob Høegh og marketingdirektør hos Jysk og årets CMO i 2023 Michael Gade er ikke helt enige om sociale mediers relevans i 2024. | Foto: PR

Det er tid til at overveje sit mediemix og måske skrue op for de traditionelle, ikkedigitale kanaler igen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs