Facebook kan spille en central rolle i EP-valgkampen til sommer, ifølge professor

En ny analyse fra Roskilde Universitets Digital Media Lab viser, at spidskandidaterne begynder deres valgkamp fra vidt forskellige udgangspunkter. 
Facebook bliver en faktor i det kommende Europa-Parlamentsvalg, ifølge en analyse fra Roskilde Universitet. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Facebook bliver en faktor i det kommende Europa-Parlamentsvalg, ifølge en analyse fra Roskilde Universitet. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Facebook bliver en vigtig faktor i det kommende Europa-Parlamentsvalg i 2024.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også