Professor opfordrer Finanstilsynet til at se nærmere på finfluencere

Personer, som på sociale medier reklamerer for mere eller mindre tvivlsomme genveje til store økonomiske gevinster, bør være en sag for Finanstilsynet, mener professor ved Aarhus Universitet.
Finanstilsynet holder øje med landets finansielle virksomheder, herunder investeringsrådgivere. | Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix
Finanstilsynet holder øje med landets finansielle virksomheder, herunder investeringsrådgivere. | Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix

Det bør være en opgave for Finanstilsynet at undersøge personer, som på sociale medier annoncerer for genveje til økonomisk succes og uafhængighed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også