Længere samarbejder med influencere vinder frem

Forbrugere har brug for anbefalinger, betænkningstid og tillid. Netop derfor virker længerevarende samarbejder med influencere, lyder det fra Anja Hellberg, partner i k-bureauet Friday.
Anja Hellberg, partner i k-bureauet Friday, påpeger, at kommercielt indhold larmer mindre i et længere samarbejde med en influencer. | Foto: Getty Images
Anja Hellberg, partner i k-bureauet Friday, påpeger, at kommercielt indhold larmer mindre i et længere samarbejde med en influencer. | Foto: Getty Images

Længerevarende samarbejder mellem virksomheder og influencere stiger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også