Malkekøer og en højgravid mor giver over 300.000 visninger til topchef-opslag

LinkedIn-opslag fra Proshops ejerleder er et godt eksempel på, at man er nødt til at tænke anderledes på LinkedIn, end hvis man skal nyhedsformidle, mener digital rådgiver.
Poul Thyregod, ejerleder af Proshop, med sin nye pakkemaskine. | Foto: PR
Poul Thyregod, ejerleder af Proshop, med sin nye pakkemaskine. | Foto: PR

For to uger siden lavede Poul Thyregod, ejerleder af Proshop, et opsigtsvækkende LinkedIn-opslag på sin fødselsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job

Se flere jobs