Salling Group om aktivisme: Der er forskel på kulturer

Salling Group anlægger en anden tilgang til sin aktivisme på lgbt+-området i Polen end i Danmark, fortæller virksomhedens direktør for kommunikation, CSR og public affairs.
"Der er forskel på kulturer, både når det gælder indkøbsmønstre og i forhold til holdningen til diversitet," siger Henrik Vinther Olsen, der er direktør for kommunikation, CSR og public affairs hos Salling Group.
"Der er forskel på kulturer, både når det gælder indkøbsmønstre og i forhold til holdningen til diversitet," siger Henrik Vinther Olsen, der er direktør for kommunikation, CSR og public affairs hos Salling Group.

Chr. Hansen-sagen får ikke Salling Group til at ryste på hænderne, når det gælder støtten til Copenhagen Pride, som dagligvarekoncernens Netto-kæde er en af de markante støtter af.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også