Camille Berner fra DEAS: ”Der er stor forskel på marketing og kommunikation”

Da Camille Berner blev hentet til DEAS, var der uklare skel mellem kommunikation og marketing. Det har hun løst med specialisering.
Camille Berner har bl.a. brugt sit første år hos DEAS på at definere forskellene på kommunikation og marketing. | Foto: PR
Camille Berner har bl.a. brugt sit første år hos DEAS på at definere forskellene på kommunikation og marketing. | Foto: PR

Hvad er lige præcis skillelinjerne mellem kommunikation og marketing?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også