Carlsberg vil tage ansvar: "Tiden er ikke til cherrypicking og greenwashing"

Carlsberg satser stærkt på ansvarlig kommunikation og marketing, men hvordan implementerer man det og skaber reel handling? Det har Kforum talt med bryggeriets public affairs-chef om.
Kristian Henningsen, public affairs-chef hos Carlsberg, fortæller om bryggeriets ESG-strategi, marketing og kommunikation. | Foto: PR
Kristian Henningsen, public affairs-chef hos Carlsberg, fortæller om bryggeriets ESG-strategi, marketing og kommunikation. | Foto: PR

For de fleste virksomheder er samfundsansvar og bæredygtighed blevet forretningskritisk, men hvordan undgår man, at de gode intentioner bliver reel handling og ikke varm luft?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også