Salget af Bud Light er styrtdykket siden kampagne med trans-influencer

Bud Light fortsætter med at være i strid modvind på både aktiemarkedet og i supermarkederne efter kampagne med transkønnet influencer.
Bud Lights faldt med cirka 25 procent i løbet af fire uger fra midt i maj og frem til 17. juni. | Foto: Jacquelyn Martin/AP/Ritzau Scanpix
Bud Lights faldt med cirka 25 procent i løbet af fire uger fra midt i maj og frem til 17. juni. | Foto: Jacquelyn Martin/AP/Ritzau Scanpix
Kresten Andersen

Salget af den tidligere så populære øl Bud Light faldt i USA med 25,7 pct. i løbet af fire uger fra midt i maj og frem til 17. juni.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også