Soundboks vil tilbage til kernen i kommunikationen efter flere års sommerkaos

Hver sommer de seneste år har der været mediestorm om unges larm med høj musik fra Soundbokse. Stormen har efterhånden lagt sig, og nu ser Soundboks fremad med en ny brandstrategi.
Soundboks’ head of brand comms og social, Mikkel Thomsen, fortæller om virksomhedens nye kommunikationsfokus. | Foto: PR
Soundboks’ head of brand comms og social, Mikkel Thomsen, fortæller om virksomhedens nye kommunikationsfokus. | Foto: PR

De fleste ved efterhånden godt, hvad en Soundboks er, efter utallige artikler under coronanedlukningerne om larmende unge, der forstyrrede det offentlige rums ro og fik såvel politikere som ældre borgere op af stolen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også