De, der lever stille, lever IKKE længere godt, mener Operate-rådgivere

Samfundsansvar og CSR skal integreres mere i kerneforretningen i virksomheder i fremtiden, hvis man vil følge med metadagsordenen, mener hhv. strategidirektør og brandingdirektør i bureauet Operate.
Operatedirektører Lasse Dam Valentin og Morten Arleth Skov fortæller om virksomheders ansvar, og hvordan man skal kommunikere om det. | Foto: PR / Vita Korsgaard
Operatedirektører Lasse Dam Valentin og Morten Arleth Skov fortæller om virksomheders ansvar, og hvordan man skal kommunikere om det. | Foto: PR / Vita Korsgaard

Kravene til virksomheders ansvar er fundamentalt forandrede, og kommunikationscheferne har et ansvar for at bringe virksomhederne ind i kampen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs