Morgenthaler: "Jeg er så crazy frelst, at jeg kan bashe virksomheder"

Når virksomheder kommunikerer om klima, repræsenterer Anders Morgenthaler, klimaaktivist, tegner og filminstruktør, en af de målgrupper, der forholder sig stærkt skeptisk. 
”Hvis du laver markante forandringer, kan du med sindsro kommunikere om dine afvejninger," lyder et af rådene fra Anders Morgenthaler, når det gælder virksomheders klimakommunikation. | Foto: Miriam Dalsgaard/Ritzau Scanpix
”Hvis du laver markante forandringer, kan du med sindsro kommunikere om dine afvejninger," lyder et af rådene fra Anders Morgenthaler, når det gælder virksomheders klimakommunikation. | Foto: Miriam Dalsgaard/Ritzau Scanpix

Hvis du har svært ved at trænge igennem med din virksomheds kommunikation om klima, miljø og bæredygtighed, så har Anders Morgenthaler, tegner, filminstruktør og selverklæret klimaaktivist, svaret på, hvad du skal gøre. Og hvad du ikke skal gøre. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også