Kommunikationsforum

Karina Holm Henriksen: ESG-strategi skal integreres i kerneforretningen

Der skal brydes med vanetænkningen, hvis man for alvor vil ESG og bæredygtighed som virksomhed, fortæller bureaudirektør.
Adm. direktør for We Love People, Karina Holm Henriksen, ser flere virksomheder tage ESG alvorligt. | Foto: Anna-Lene Riber
Adm. direktør for We Love People, Karina Holm Henriksen, ser flere virksomheder tage ESG alvorligt. | Foto: Anna-Lene Riber

Hvis man for alvor vil ESG, purpose og bæredygtighed som virksomhed, så kan man ikke bare markedsføre og kommunikere sig ud af det; man skal tage det helt ind i kernen af virksomheden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også