Karina Holm Henriksen: ESG-strategi skal integreres i kerneforretningen

Der skal brydes med vanetænkningen, hvis man for alvor vil ESG og bæredygtighed som virksomhed, fortæller bureaudirektør.
Adm. direktør for We Love People, Karina Holm Henriksen, ser flere virksomheder tage ESG alvorligt. | Foto: Anna-Lene Riber
Adm. direktør for We Love People, Karina Holm Henriksen, ser flere virksomheder tage ESG alvorligt. | Foto: Anna-Lene Riber

Hvis man for alvor vil ESG, purpose og bæredygtighed som virksomhed, så kan man ikke bare markedsføre og kommunikere sig ud af det; man skal tage det helt ind i kernen af virksomheden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også