Pressechef deler sine tre bedste råd til at håndtere angreb fra en konkurrent

Vend samtalen, og fokusér på dig selv, lyder et af tre gode råd fra SAS-pressechef Alexandra Kaoukji om at håndtere kritik fra konkurrenter.
Pressechef i SAS, Alexandra Kaoukji, råder kommunikatører til at tage angreb med ro. | Foto: SAS / PR
Pressechef i SAS, Alexandra Kaoukji, råder kommunikatører til at tage angreb med ro. | Foto: SAS / PR

Det er sjældent, at en topchef eller en stor virksomhed går offentligt til angreb på en konkurrent. Men det sker, og hvad stiller man så op, når man som kommunikationsansvarlig står med bolden efter en gedigen sviner?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også