True crime-podcast skal "sælge" 100-årsjubilæum

Der skal mere til end en bog, hvis et jubilæum skal bruges til at få interne og eksterne interessenter til at få øjnene op for en virksomheds historie, mener k-chef i medicinalvirksomheden ALK. 
Som kommunikationschef i ALK har Maiken Riise Andersen været i spidsen for et podcastprojekt.
Som kommunikationschef i ALK har Maiken Riise Andersen været i spidsen for et podcastprojekt.

En jubilæumsbog, en fest for medarbejderne, en reception og måske en udstilling er eksempler på nogle af de greb, virksomheder tager i brug, når de fejrer sig selv. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også